- Handling incoming calls in German.
- Handling chats and emails.
- Registering customer requests and building the right relationship with them.
- Diagnosing and resolving accepted requests.
- Entering data into the system.
- Ensuring high quality of customer service.
- Fluency in German, and feeling comfortable speaking and writing in English.
- Communication skills and attitude towards working with people.
- High personal culture and customer orientation.
- Positive attitude to work.
- Full-time employment contract.
- Paid training to prepare for work.
- Rich social package (MyBenefit cafeteria, private medical care, life insurance).
Podobne oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta linii lotniczych z jęz. niemieckim
Concentrix /
Twój zakres obowiązków: Komplexe Betreuung deutschsprachiger Kunden einer der bekanntesten, europäischen - Fluggesellschaft Telefonischer Support. Nasze wymagania: Sehr gute Deutschkenntnisse in Wort und Schrift (B2/C1) Englisch-Grundkenntnisse sind von Vorteil...
Specjalista ds. pomocy technicznej w języku szwedzkim
Concentrix /
Zakres obowiązków: Obsługa zgłoszeń telefonicznych od techników i monterów urządzeń fotowoltaicznych Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń Kontrola poprawności rozwiązania występujących usterek technicznych Współpraca z innymi poziomami...
Customer Service Specialist with Dutch
Concentrix /
Making outbound calls to existing customers of one of the popular mobile network operators Advising and up-selling users higher packages Offering customers transfers: from offline to online / from pre-paid to post-paid packages Providing exceptional service and high...
Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego
Concentrix /
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę. Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące. Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i...