People first. Numbers later. We are a global community of more than 120,000 people who challenge what’s out there. Especially when it comes to outsourcing services. We delight clients with our energy, transparency and emotional intelligence. We have developed a strong culture of promotion from within because we want every Webhelper to feel valued and recognized. It’s alright with us if you’re just starting out and don’t know yet where you want to get. That’s how all great stories begin. Technology is part of our DNA. And human thinking is part of our genome. That’s why when we put people first, everything comes alive!

Doradca klienta – obsługa chat-u
Lublin
Zakres obowiązków:
  • Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
  • Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat
  • Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
  • Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
  • Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
  • Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta
  • Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem
Wymagania:
  • Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
  • Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
  • Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole
  • Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
  • Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
  • Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki
  • Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
  • Dyspozycyjność od połowy stycznia 2024
  • Praca z biura w Warszawie bądź Lublinie
Co oferujemy:
  • Umowę zlecenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji 
  • Dofinansowanie do karty Benefit Multisport
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Bony świąteczne Sodexo
  • Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 lub 10.00-18.00 oraz w niektóre weekendy
  • Studenci mile widziani
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty pracy

Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej

Contact Center Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa

Oferujemy: dogodne warunki zatrudniania - umowa zlecenie; elastyczny czas pracy - grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności; świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym; fantastyczną atmosferę - praca w naprawdę :) zgranym zespole i...

Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

Medicover Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5

Aplikuj jeżeli: posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty oraz cechuje Cię empatia, swobodnie porozumiewasz się w j. angielskim - min. poziom B2, zależy Ci na pracy w stabilnej firmie...

Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej

Contact Center Sp. z o.o. / mazowieckie, Warszawa, przy Dworcu Zachodnim

Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność Jesteś nastawiony na realizację celów Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie Twoje...

Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas

Selgros Cash&Carry / łódzkie, Łódź, Rokicińska

Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru,...