People first. Numbers later. We are a global community of more than 120,000 people who challenge what’s out there. Especially when it comes to outsourcing services. We delight clients with our energy, transparency and emotional intelligence. We have developed a strong culture of promotion from within because we want every Webhelper to feel valued and recognized. It’s alright with us if you’re just starting out and don’t know yet where you want to get. That’s how all great stories begin. Technology is part of our DNA. And human thinking is part of our genome. That’s why when we put people first, everything comes alive!
- Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu
- Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu
- Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta
- Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie
- Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole
- Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office
- Dyspozycyjność od połowy stycznia 2024
- Praca z biura w Warszawie bądź Lublinie
- Umowę zlecenie
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji
- Dofinansowanie do karty Benefit Multisport
- Prywatną opiekę medyczną
- Bony świąteczne Sodexo
- Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 lub 10.00-18.00 oraz w niektóre weekendy
- Studenci mile widziani
Podobne oferty pracy
Doradca / Doradczyni Klienta w branży sportowej
Contact Center Sp. z o.o. /
Oferujemy: dogodne warunki zatrudniania - umowa zlecenie; elastyczny czas pracy - grafik dostosowany do Twojej dyspozycyjności; świetną lokalizację - biuro w doskonałym węźle komunikacyjnym; fantastyczną atmosferę - praca w naprawdę :) zgranym zespole i...
Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej
Medicover Sp. z o.o. /
Aplikuj jeżeli: posiadasz pierwsze doświadczenie w pracy w obsłudze klienta, jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty oraz cechuje Cię empatia, swobodnie porozumiewasz się w j. angielskim - min. poziom B2, zależy Ci na pracy w stabilnej firmie...
Specjalista ds. Obsługi Klienta w branży ubezpieczeniowej
Contact Center Sp. z o.o. /
Szukamy Ciebie Jeśli jesteś: Otwarty/a na nowe wyzwania, Masz dobrą dykcję, a rozmowa z Klientem to dla Ciebie przyjemność Jesteś nastawiony na realizację celów Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie Twoje...
Pracownik Działu Obsługi Klienta i Kas
Selgros Cash&Carry /
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prowadzenie bazy danych – rejestracja nowych klientów, aktualizacja danych, profesjonalna obsługa klienta, obsługa programu lojalnościowego oraz reklamacji, skanowanie towaru, weryfikacja zgodności ilości towaru,...