- Obsługa klientów popularnego sklepu internetowego oraz utrzymywanie najwyższej jakości obsługi klienta zgodnej ze standardami projektu.
- Efektywny kontakt z klientem poprzez live chat oraz połączenia telefoniczne.
- Pozytywne, empatyczne i profesjonalne podejście do klientów.
- Udzielanie rzetelnych i dokładnych informacji w odpowiedzi na pytania i problemy klienta.
- Aktywne komunikowanie się w zespole oraz wsparcie członków zespołu.
- Przedsprzedażowa i posprzedażowa obsługa klienta.
- Utrzymywanie wysokiej jakości powierzonych zadań w kontakcie z klientem.
- Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta lub w pracy o podobnym charakterze mile widziane.
- Biegła znajomość języka polskiego w mowie i w piśmie.
- Znajomość języka angielskiego min. B1+/B2 do komunikacji w zespole.
- Doskonałe umiejętności interpersonalne i wielozadaniowość.
- Umiejętność pracy samodzielnej jak i w zespole.
- Motywacja i chęć do pracy oraz do nauki.
- Doskonała umiejętność obsługi komputera oraz MS Office.
- Praca z biura w Warszawie.
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji.
- Pracę zmianową od poniedziałku do piątku w godzinach 9.00-17.00 lub 10.00-18.00 oraz w weekendy.
- Studenci mile widziani.
Podobne oferty pracy
Doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Dworze Mazowieckim /
Sprzedaż produktów bankowych. Praca biurowa. Obsługa kasowa. Wymagania konieczne: Zawód: Pracownik biurowy (wymagany staż - lata: 1) Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne: Komunikatywność, otwartość, umiejętność logicznego myślenia.
Doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu /
staż EFS do 30 roku życia , do 12 miesięcy, Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Wymagania inne:
Młodszy doradca klienta
Powiatowy Urząd Pracy w Drawsku Pomorskim /
Obsługa klientów w placówce bankowej, ofertowanie klientów Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie ogólnokształcące Język: angielski, w mowie - A2 - niższy średnio zaawansowany, w piśmie - A2 - niższy średnio zaawansowany Uprawnienia: Obsługa...