Dermotechnika jest jedną z najszybciej rozwijających się spółek w branży kosmetycznej. Zajmujemy się dystrybucją renomowanych marek kosmetycznych oraz urządzeń do gabinetów kosmetycznych.
Jesteśmy importerem i autoryzowanym przedstawicielem w Polsce kosmetyków marek:
Jean D’Arcel Cosmetique, MC Cosmetics, Bioline Jato, E.P.T.Q, Dalton Marine Cosmetics, Utsukusy Cosmetics, IT Pharma, Jetema
Aktualnie do pracy w siedzibie firmy w Warszawie poszukujemy:
- sprzedawał/a produkty, szukając nowych szans sprzedażowych
- nawiązywał/a kontakt telefoniczny i mailowy Klientami biznesowymi
- zajmował/a bieżącą obsługą klientów w tym działania windykacyjne
- po kompleksowym wdrożeniu doradzał/a w zakresie produktów i edukował/a Klientów
- badał/a potrzeby potencjalnych Klientów i dopasowywał/a rozwiązania skrojone na miarę
- realizował/a kampanie marketingowe
- kreatywnie i aktywnie obsługiwał/a social media
- tworzył/a grafiki i kreował/a treści w internecie.
- pozytywnie podchodzisz do świata
- uwielbiasz kontakt z ludźmi
- masz doświadczenie w obsłudze Klienta indywidualnego lub/i biznesowego
- potrafisz pozyskiwać Klientów lub chcesz się tego nauczyć
- organizacja pracy własnej jest Twoją mocną stroną
- jesteś fanem social mediów
- szukasz wyjątkowego miejsca pracy
- obsługa komputera i podstawowych programów biurowych
- mile widziani studenci kierunku kosmetyka/kosmetologia lub osoby związane z branżą kosmetyczną.
- zatrudnienie B2B
- stabilną i długofalową współpracę
- dodatkowe szkolenia sprzedażowe, kosmetologiczne
- przyjazną atmosferę
- pracę w gronie ambitnych osób
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia + prowizja
- samodzielność w działaniu i liczne wyzwania
- wsparcie merytoryczne zespołu i świetną atmosferę pracy
- możliwość rozwoju zawodowego
- szkolenia zagraniczne oraz udział w targach, eventach itp.
Podobne oferty pracy
Pracownik biura obsługi klienta
Gdański Urząd Pracy /
Udzielanie profesjonalnej obsługi klientom poprzez różne kanały komunikacji, takie jak telefon, e-mali, osobiście. Skuteczne rozwiązywanie problemów klientów, odpowiadanie na ich pytania i udzielanie wsparcia w związku z produktami/usługami naszej firmy....
Priority Services Specialist with Italian
COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O /
Location: Bucharest, Romania Work from the office* Shifts: 8.00 AM – 5.00 PM / 1.00 PM – 10.00 PM (rotational) What we do: At Cognizant, we are dedicated to helping the worlds leading companies build stronger businesses — helping them go from doing digital to...
Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta (Dystrybucja)
KGL S.A. /
Oferujemy: wynagrodzenie zasadnicze oraz premię kwartalną prywatną opiekę medyczną Medicover kartę Multisport ubezpieczenie grupowe PZU świadczenia z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (bony świąteczne, paczki upominkowe, pożyczki celowe itp.)...
Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży i Obsługi Klienta
SIXT Rent a Car /
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowanie i przedstawienie oferty handlowej obecnym klientom Uczestniczenie w negocjacjach, przygotowanie ofert handlowych, przetargowych oraz koordynacja ich realizacji Obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa - telefon, internet,...